Friday, March 1, 2013

Balik Kampung, Yeay!!!

saya ade kt kampung..yeay!!! arini sgt rajin..masak lemak ketam + tomyam campur + ayam goreng + sambal belacan..tu menu tghari yg aku sediakn..rajin kn aku ..hehehe sesekali asah bakat yg xseberapa ni.. hurm xsabar rasanya nk memulakn plan yg aku & suami rancang..Ya Allah, moga dipermudahkan segalanya..Insyaallah!! okey berbalik pada tajuk post, balik kampung..hehe termelalut plak.. perjalanan 5jam dlm bas dr Hentian Duta ke Jitra xsedar pn..sbb aku tdo tu pasal xsedar..ngntok gler kot mmg xsedar langsung..even tempat duduk xbrape nk selesa, tp bila da ngntok, xheran smua tu da.. hehe kuasa mata (@.~) bnyk aktiviti kt kampung yg ley aku wat.. naesb baek xcukup korum..smua BFF aku xcuti plak..huhu kalo x mesti lg bnyk ygbley aku wat.. cuma rndu plak kt encik suami yg jauh di KL..siap pesan lg.. "syg jgn blik kampung lama2, nant rindu nk gaduh..xde kwn wat gaduh"..ceh ade ke cmtu..hehe tp aku taw msti dia rindu berjauhan ngn aku..lalalala aku pn..

No comments: